NR6 kiest Whizpr voor PR-activiteiten

maandag 14 april 2008

Purmerend, 14 april 2008 - NR6, bureau voor interactieve marketing, brengt
zijn PR-activiteiten onder bij Whizpr. Whizpr gaat NR6 (èn-èr-zes) adviseren
en ondersteunen bij alle PR-activiteiten. NR6 wil hiermee zijn
naamsbekendheid verder vergroten.

NR6 ondersteunt sinds 2000 organisaties met strategie, creatie en realisatie
van interactieve marketingoplossingen en levert full-service bij de inzet
van beproefde en innovatieve online middelen voor klanten. Het bureau was in
2007 het tweede webbureau van Nederland en vijftiende in de top 100
e-business bedrijven van Nederland in het imago-onderzoek van Emerce,
uitgevoerd door TNS NIPO.

Paul Arts, managing director van NR6: "Tot onze aangename verrassing bleek
uit het Emerce-onderzoek voor het tweede opeenvolgende jaar dat ons imago
zeer sterk is bij onze vakgenoten en adverteerders. Wij doen al jaren gewoon
zo goed mogelijk ons werk en hebben daar ook lol in. Het heeft ons aan het
denken gezet dat we zo gewaardeerd worden en heeft ons doen besluiten wat
meer naar buiten te treden met de kennis en kunde die we in huis hebben.
Whizpr gaat ons daarbij ondersteunen."

NR6 is gevestigd in Purmerend en werkt ondermeer voor Bank of Scotland, CONO
Kaasmakers, FunktieMediair, Hotel Booker, KLM Nederland, Kneipp, Proteq,
Reed Business, Sanoma Uitgevers en Stedentrips.nl.

Meer informatie over NR6 vindt u op www.nr6.nl.