Thuiswinkel-, Contactcenter- en Direct Marketing Vakbeurs (TCD) op 22, 23 en 24 april 2008

woensdag 27 februari 2008

Drie vakbeurzen onder één dak in de Jaarbeurs Utrecht

Woerden, 27 februari 2008 – TCD, het jaarlijkse evenement dat onderdak biedt
aan drie vakbeurzen, vindt van 22 tot en met 24 april 2008 plaats in de
Jaarbeurs te Utrecht. Het thema van dit jaar is "dichterbij dan ooit". De
organisatie verwacht voor deze negende editie meer dan 190 exposanten en
8.500 bezoekers. In drie congreszalen geven nationale en internationale
sprekers dagelijks zicht op de laatste ontwikkelingen op het gebied van
Thuiswinkelen, Contactcenters en Direct Marketing. Er vinden tevens ronde
tafelgesprekken plaats en er is gelegenheid tot netwerken op een dagelijkse
borrel.

Datum: 22, 23 en 24 april 2008
Tijd: dinsdag 22 en woensdag 23 april van 10 - 17 uur
donderdag 24 april van 10 - 16 uur
Plaats: Jaarbeurs Utrecht (hal 3 en 4)

Thuiswinkel Vakbeurs
Op de Thuiswinkel Vakbeurs is voor de webwinkelier informatie te vinden over
ondermeer affiliatemarketing, e-commerce software, beveiliging en privacy,
mobiel betalen, e-mail-, viral- en zoekmachinemarketing. De Thuiswinkel
Organisatie en zijn nieuwe voorzitter Ed Nijpels ondersteunen de beurs.

Contactcenter Vakbeurs
Op de Contactcenter Vakbeurs vindt de bezoeker ondermeer informatie over
automated voice response, e-mailmanagement, ergonomie, outsourcen, quality
monitoring, telecommunicatie en VoIP en workforce management. De beurs wordt
ondersteund door de Vereniging Contactcenters Nederland (VCN) en de
Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters (WGCC).

Direct Marketing Vakbeurs
Bezoekers informeren zich op de Direct Marketing Vakbeurs over ondermeer
adressenverhuur, campagne- en databasemanagement, datakwaliteit, fulfilment,
loyaliteit, marketing intelligence, webanalytics, e-mail-, actie- en
zoekmachinemarketing. Partner van de beurs is de Dutch Dialogue Marketing
Association (DDMA).

Paul Petermeijer, managing director van BBP zegt: "We zien dat consumenten
en bedrijven de laatste tijd steeds dichterbij elkaar komen te staan.
Consumenten zoeken informatie, klagen, adviseren en nemen contact op via
alle denkbare middelen. De bedrijven op hun beurt leveren daar alle middelen
voor. Bovendien willen ze dichter dan ooit op de huid van die consument
kruipen. We houden alles bij en anticiperen daarop door bijvoorbeeld
consumer behavioral targetting. Daarmee komen de verschillende vakgebieden
van TCD steeds dichter bij elkaar. Een bezoekje aan alle drie de beurzen kan
dan ook een echte eye opener zijn."

Aanmelden via www.tcd.nl, de toegang is gratis.