Oracle breidt aantal Industry Strategy Councils uit

donderdag 2 augustus 2007

Klanten betrokken bij ontwikkeling Oracle-applicaties en branchespecifieke
business units

De Meern, 2 augustus 2007 – Oracle maakt bekend dat het zijn portfolio
Industry Strategy Councils uitbreidt naar banken, gezondheidsinstellingen en
nutsbedrijven. Op dit moment zijn er al tien Industry Strategy Councils
actief. De leden van deze adviesorganen werken nauw samen met Oracle bij het
beoordelen, valideren en vormgeven van productiestrategieën voor de
verschillende sectoren. De Industry Strategy Councils zijn onderdeel van
Oracle's uitgebreide infrastructuur waarin de klant centraal staat. Deze
infrastructuur bestaat uit klantbesturen, adviesraden, focusgroepen,
gebruikersgroepen en onderzoeksactiviteiten. Oracle helpt hiermee klanten
van elke omvang om een Superior Ownership Experience te bereiken.

"De input van het topmanagement van onze klanten is een essentieel onderdeel
van onze strategische productplannen", zegt Paco Aubrejuan, vice president,
Industry Applications Product Strategy bij Oracle. "De terugkoppeling en
standpunten van onze klanten uit de verschillende branches spelen een
belangrijke rol in het verder vormgeven van onze applicatiestrategie. Van
onze overnamestrategie tot het 'Applications Unlimited'-programma, het
Oracle PartnerNetwork Applications Integration-initiatief en Oracle Fusion.
We verzamelen deze informatie via de verschillende Industry Strategy
Councils. Deze adviesorganen bestaan uit leidinggevende personen van
bedrijven uit verschillende regio's van de wereld, die gebruikmaken van
uiteenlopende Oracle-producten."