Medion kiest Whizpr voor PR-activiteiten

dinsdag 6 maart 2007

Panningen, 6 maart 2007- Medion, producent van consumentenelektronica,
heeft zijn PR-activiteiten ondergebracht bij Whizpr. Whizpr gaat Medion
adviseren en ondersteunen bij alle PR-activiteiten in Nederland. De Duitse
producent van onder meer navigatiesystemen, laptops, desktops en monitoren
wil hiermee zijn naamsbekendheid verder vergroten.

Michiel van der Vliet, Sales Director Benelux van Medion: "Op dit moment
stijgt de verkoop van onze navigatiesystemen binnen het retailkanaal in
Nederland aanzienlijk. In de komende tijd willen we doorgroeien tot de top
van de consumentenelektronicamerken in Nederland en gaan we verder op zoek
naar retailers die onze producten willen opnemen in de schappen. In dit
opzicht is een sterkere focus op public relations een logische stap om zo
onze naamsbekendheid als totaalaanbieder van consumentenelektronica te
vergroten."

Medion is in 1982 opgericht in Duitsland. In de loop der jaren heeft het
bedrijf zich ontwikkeld tot een internationale aanbieder van
consumentenelektronica zoals desktops, laptops, monitoren, navigatiesystemen
en mobiele telefoons. Op het gebied van navigatie is Medion momenteel de
tweede Europese speler. De goede prijs/kwaliteitsverhouding en sterke
samenwerkingsverbanden met een aantal retailers hebben daaraan een
belangrijke bijdrage geleverd.